Türkiye Grand Prix'sinin üzerinden üç hafta geçmiş olmasına
rağmen Red bull pilotlarının kazası konusundaki tartışmalar bitmek
bilmiyor. İstanbul'daki kaza
hakkında Auto Motor und Sport'ta çıkan
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] habere göre Sebastian Vettel'in
aracı takım arkadaşının üzerine giderek kazaya neden olmakla suçlanmış
olmasına rağmen Mark Webber'in mühendisinin tavsiyesine uyduğu takdirde
kazanın yaşanmayacağı ileri sürüldü.
Yarış mühendisi Ciaron Pilbeam'in telsizden Webber'e kazanın olduğu
turda motorun gücünün azalmasına rağmen düzlükte geçiş butonunu
kullanarak Vettel'in atağına karşılık verebileceğini söylemiş.
Motor yakıt
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] modundayken bile bu buton
bir süreliğine 18,000 rpm güç üretebiliyor.
Ancak Auto Motor und Sport, Webber'in 310 km hızda Vettel ile
[Linkleri görebilmek için üye olun veya giriş yapın.] ederken bu telsiz anonsuna pek fazla dikkat edememiş olacağını da
belirtti.